تامبلر : چگونه کار می کند و چه مزایابی دارد؟

تامبلر : چگونه کار می کند و چه مزایابی دارد؟

تامبلر یک شبکه اجتماعی است که بی سر و صدا در حال رشد است. تامبلر، در حالی که شما سرگرم فیس بوک و توییتر بوده اید، رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. تامبلر تا کنون بیش از 50 میلیون کاربر داشته است که آنها بیش از 104 میلیارد پست ایجاد کرده اند.

تامبلر چیست؟
تامبلر یک وب سایت و یک پلتفرم وبلاگ است که به کاربران خود اجازه ارسال متن، عکس ها، فیلم ها، لینک ها، نقل قول ها و صدا را از طریق tumblelog می دهد. کاربران می توانند کاربران دیگر را دنبال، و یا tumblelog خود را خصوصی نمایند که استفاده از خدمات آن بسیار ساده است. تامبلر 225 میلیون وبلاگ دارد که در میان 10 شبکه بزرگ اجتماعی قرار گرفته است.

برخی از مزایای کلیدی تامبلر عبارتند از:

  • استفاده سریع
  • شروع آسان
  • امکان ارسال تصویر، صدا و ویدئو و مقالات به طور مستقیم در وبلاگ
  • امکان ایجاد ساده یک وبلاگ
  • امکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشته

تامبلر با آموزشی دقیق برای کسب و کارتان به شما نشان می دهد چگونه می توانید بهترین نتایج را از این شبکه اجتماعی دریافت کنید.

تامبلر چگونه کار می کند؟
اساسا شما می توانید چیزهایی مانند عکس ها، مقالات و یا لینک را پست کنید. شما می توانید کاربران را در تامبلر دنبال و آنها نیز می توانند شما را دنبال کنند. تامبلر فضای بسیار بصری دارد و کاربران جوان تربه آن تمایل بیشتری دارند.

در هر صفحه از اینترنت که باشید در صورت یافتن مطلبی جالب می توانید با کمک تامبلر به عنوان یک مینی بلاگ به صورت آنلاین آنرا به اشتراک بگذارید. کافیست مطلب با تصویر مورد نظر را انتخاب و روی گزینه share on تامبلر کلیک کنید.استفاده از تامبلر بسیار آسان است که توضیح آن را سخت می کند.

تامبلر با قراردادن یک وبلاگ ساده هر آنچه که کاربران می خواهند را از قبیل داستان، عکس، تصاویر GIF، تلویزیون ، پیوندها، quips، جوک ها ، جوک های هوشمند، آهنگ Spotify ، mp3 ها، فیلم ها، مد، هنر و... را در آن قرار داده است. تامبلر از 225 میلیون وبلاگ متفاوت تشکیل شده است.

تامبلر

هنگامی که شما یک وبلاگ را دنبال می کنید، همه پست هایش را در داشبوردتان خواهید دید. در ابتدا کافیست به سایت https://www.tumblr.com بروید.

با ثبت یک ایمیل که می تواند واقعی هم نباشد و یک رمز عبور و نام کاربری ثبت نام کنید. سپس در صورت تمایل میتوانید بلاگ هایی که برایتان جالب است را انتخاب و یا رد کنید. در مرحله بعد باید پروفایلتان را تکمیل و مواردی را که دوست دارید را دنبال و مطالب ، تصاویر ویدئو ها و... را به اشتراک بگذارید.

source: تامبلر چیست و چگونه از tumblr استفاده کنیم؟

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی